Jag känner...

att jag har lite svårt att fokusera mig på skollitteraturen idag....


 En judinna måste nämligen vänta 12 dgr från första dagen på menstruationen innan hon har sex igen och då när det väl har gått 12 dagar ska hon ta ett särskilt reningsbad innan.


Dessutom!  Hur kommer det sig att en gris har en orgasm i 30 minuter? Vad fyller det för funktion egentligen? Jag vill ha ett svar av naturvetenskapligt intresse!


Vad är det SvD säger egentligen? Svarta änkan i Sverige? Jag tillåter inte det! Hör ni det? Och hur 17 gör en kackerlacka för att överleva i 9 dagar utan sitt huvud?? Jag vill då absolut inte ha en hem hit igen. Du kom och du gick, tack för det!


Hur kommer det sig att det i dagens värld fortfarande existerar fängelsestraff och piskrapp för kvinnorättskämpar? Hur många år har människan funnits? Jag trodde vi hade haft bra många år på oss att utvecklas...?Jag får inte det hela att gå ihop... Jag får banka huvudet i väggen! Tydligen gör jag av med 150 kalorier i timmen då. Skulle tro att jag förlorar mer på bankandet än vad jag vinner på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0