bonjour

I min illusion dricker jag min cappucino på ett fik i Paris och har semester. Men verkligheten innebär en cappucino från min egen espressomaskin i mitt egna vardagsrum framför teven. Det behöver inte vara så tokigt det heller om man bara visste att man skulle få vara ledig. För idag är ett sådan typiskt ruggväder då man bara ska hänga på fik eller mysa med en bok i sängen. Men jag förblir stark och pallrar mig iväg till skolan nu till min härliga textanalys! För är det något som är värre än allt annat jag har sagt så är det ändå pessimism. Är det bara jag som tycker att vårt samhälle börjar förvandlas till att tycka att sarkasm och pessimism hör till standard?

Nej tack. Behåll båda fötterna på jorden och behåll alltid en extra gnutta optimism för att kunna vandra så kan jag lova att din livssyn kommer att förändras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0