Med all anledning

att få vara bitter!


Dagen slutade igår med att jag kom på att jag glömt mina anteckningar från kvällskursen på skolbänken.

Denna dag började med att jag kommer till skolan till nio när det visar sig att det är kl tio.


Allt blir vad man gör det till väl? Jag får göra det till att denna dag ska fördrivas så att jag kan komma hem till min omtänksamma sambo som står ut med mitt humör och dessutom skall laga mat åt mig. Det är de positiva tankarna som gör underverk. Tänk positivt Emma! Glöm att du är skoltrött och allt vad det är.... Vänta nu? Vem är det som pratar med mig? Jag själv eller mitt övernaturliga jag?


Välkommen till min värld!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hellre en timma för tidigt än en timme försent! ;)

2008-10-30 @ 13:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0