känn ingen sorg för mig sthlm!

Det var någon som sade till mig för inte så längesen att vardagslyxen är den bästa. Som Robin säger.. Livet är en fest!


Och ta mej 17 idag är det vardagslyx! Jag befinner mig i Gbg med kära vänner. Vi har ätit god mat och skvallrat. Jenny och Moa fick göra en analys av de tecken jag fått den senaste tiden.. Jenny tyckte mest att det var skrämmande med klockan. Moa tror att jag är gravid eller har bröstcancer. Mamma sa i telefon att det kanske är farmor som spökar. Jag vet inte vad jag ska tro. Jag tror ingetdera.

Bara framtiden kan utvisa!


I morgon ska vi tömma konton i affärerna och sedan på kvällen kommer pojkvänner till flickorna och såklart veronica och david! jag; moa och jenny ser oss som majoritet och har redan gjort upp planen i morgon som lyder att det blir vin; ost och kex hemma hos moa som en lugn mjukstart som sedan följs av spelet.... Med andra ord! Det blir nog en bra dag i morgon med!

Kommentarer
Postat av: lisa

buuhuuu, vill vara hos er. här mår jag bara dåligt just nu. killen vill inte försvinna ur mitt huvud... :'(

2008-10-24 @ 23:04:14
Postat av: emma

jo jag känner sorg för dig ikväll. är ledig. är danssugen. är vinsugen och är helt ensam utan planer eller vänner... som i titanic.....cooooooooome bachk!

Postat av: emma

hoppas hon moa ber om ursäkt för det där bröstcancer....man kan SKÄMTA om NÄSTAN allt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0