Husmor är i farten igen

och det är jag det! Idag kavlade jag upp armarna igen och satte på mig förkläde för idag skulle minsann bakas bagels! Jag har som ambition att äta hembakat bröd. Dels tycker om att veta vad jag stoppar i mig och dels tycker jag att det är så väldans hemtrevligt!

Jag och Robin har precis avnjutet en kopp te i mina underbart vackra tekoppar som gör det så mycket roligare att dricka just te. Och så åt vi bagels förstås! Och gott folk! Vi kunde därmed konstatera... att ja! De smakar bagels! Jag är med andra ord nöjd med resultatet!




Kommentarer
Postat av: lisa

ser ut som munkar ju;)

2008-10-21 @ 22:21:16
Postat av: e

i know. men jag har ju lagt upp sjukt mycket ego facebilder på bloggen..med örhängerna.. ursäkta att jag inte svarat på messet.. håller på att plugga till högskoleprovet hela dagen idag SÅ tyvärr kan jag inte ses..varken idag eller ikväll. men nästa vecka är jag back in the game igen. tror mig jag skulle hellre se greys med er och hänga all day long än att plugg till detta.:)ps. va duktig du är emma! ska vi baka pepparkakshus och dricka glögg i början av dec????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0