Back to school

Idag hade jag sista dagen på praktiken och jag blev överraskad med en bukett fina rosor av arbetslaget! Tänk vad lite kan göra så mycket för ens dag. Att jag, lilla praktikanten, fick lov att ta emot en sådan fin gest. I min favoritfärg rosa var det dessutom med. Färgstarkt var något åt mig tydligen. Det tycker jag lät bra!


Imorgon är det min tur att göra någon glad. Hoppas jag lyckas med mitt uppdrag! En liten tanke kan betyda så mycket mer än man tror. Ett leende, fina ord, komplimanger och uppskattning borde vara en röd tråd i allas liv! Bara I veckan publicerade kära Moa ett recept tillägnat mig på hennes blogg efter att hon skrivit några fina ord till mig. Alla de små sakerna blir till de stora. Fast det vet vi väl alla? Ska vi inte vi alla satsa på att bli bätte på just de små sakerna då? Kom igen! Gör någon glad i morgon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0