Stjärnor på is

i lördags såg jag på tv-programmet stjärnor på is som efterhärmar let´s dance. Man ser på en gång vilka som är naturbegåvningarf och vilka som inte passar hemma på isen. Fem veckors intensiv träning borde ge resultat. Samtidigt är man som vuxen alltför medveten om risker och olyckor för att riktigt våga ge sig hän!


Varför får inte jaaag vara med? Den som ger sig in i leken får leken tåla och jaaa! Jag tål leken! Tänk om sporten kommer växa sig jättestor nu och mina framtida barn får för sig att ta sig an sporten! Vem ska då ta sig an att sy dräkterna? Tur att de har en mormor som kan! Det är inte för intet som det enda ämnet jag gick ut med i lägre än vg eller mvg, dvs g, är just syslöjd!



Minnen från mina glansdagar....







Ni ser väl det faktum att jag faktiskt står prispallen

















Kommentarer
Postat av: lisa

naaaw, va sött! visste inte att du varit isprinsessa!!! PUSS

2008-11-04 @ 21:33:18
URL: http://jagarenstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0