Puh!

Hemma efter ett långt arbetspass! Från 13 igår till kl 15 idag. Nu förtjänar jag en dusch och nya fräscha kläder. De jag har på mig nu luktar av en salig samling barn.


Marängsviss är underskattat kom jag på idag! Fast vi körde med jordgubbar istället fär banan. Sommaren är verkligen glassens högtid. När jag var 10 år vann jag lika mycket glass som jag vägde då. Familjen hade glass i frysen hela sommaren. Säg mig.... Var inte det tider? Och blev ni inte sugna på glass nu?


image276




Dagens citat från en arbetskamrat vid glasstunden:

"Det är jobbigt när huvudet vill mer än magen".




Kommentarer
Postat av: Anonym

banan är ju halva grejjen med marrängswisch!

2008-05-18 @ 21:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0