nedräkning

av terminen! Den 4 juni smäller det! Jag, Cami och Jojje har redan planerat dagen till fullo sedan fornminnes tider börjar det kännas som. Denna termin har varit låååång, dryg och tråkigast av dom alla. Men jag antar att jag heller aldrig varit så flitig heller då jag pluggat 200 % + jobbat en massa.


Jag vet... Jag är galen.



Idag fick min kusin och hennes sambo en son. Sött.



Idag fick jag vara självömklig. Jag fick åka till närakuten nio ikväll för att jag inte fick ut en plastgrej ur örat. Den åkte ända in till hjärnan verkar det som. Av någon anledning lyckas Robin aldrig vara med mig när sådant händer. Antingen jobbar han eller så är de något annat. Men jag klandrar honom inte. Fast just i sådana situationer blir jag som barn igen och vill ha någon som tycker synd om mig, ordnar och ringer alla, klappar mig på huvudet och matar mig med choklad. Typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0