Någon?

Som vet hur en ärtplanta växer om den växelvis får vara i mörker och ljus? Inte jag heller.. Jäkla naturvetenskap..


Snart dags för dagens genrep. Vakna... Frukost... Plugga.. Dansa.. Dansa.... Dansa.... Mat... Smink... Dansa... Dansa... Dansa.... Hem... Sova... Japp! Så ser min helg ut! Min belöning kommer i form av blommor. Härligt! Igår gick min syster J och hennes pojke J:s skrik inte att missa från publiken. Far och mor var söta på bänkrad två med. själv försöker man tänka på att inte titta inte titta... Tänk på dansen!! Det är ett tufft jobb att stå på scen!

Kommentarer
Postat av: Veronica

är det inte ärtplantan som blir vit om den växer i mörket och grön om det växer i ljus? har för mig det...

2008-05-12 @ 12:58:47
URL: http://adelaide2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0