Hela Stockholm dansar och ler

I varje fall jag! Showen idag gick rätt bra. Får hoppas att morgondagen kommer kännas toppen! (håll tummarna för en liten tummelisa)


Men dras med en förkylning gör jag... Men som en äkta star tampas jag tappert med den!


Nu ska jag kollar på en film.. Min bäste väns bröllop går på tv verkar det som. Har nog sett den förr men passar bra att se en film som man inte behöver vara så värst engagerad i today. Robin är at party. Men jag säger no no.


Idag var jag och mami och fikade på Skanskvarn. Det var härligt. På varje höjd, på varje kulle såg man förrut väderkvarnar i Stockholm som var väderkvarnarnas stad. Kan man aldrig tro!  Skanskvarn är en av två som är kvar. Redan år 1850 byggdes den, inte dåligt. 

Kommentarer
Postat av: Pau

vill va på scen me dig =(...men ja vet att du dansar för oss 2 =) du e min danspartner ;)

2008-05-10 @ 22:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0