Carpe Diem som min far sa idag

image270




Idag skulle vi fira! Vi gjord hemma gjord pizza... Mmm! Min är den vänstra sidan med chevréost, färska champinjoner, bladspenat, cashewnötter och tomat. Robin säger att han äter för två och jag för en halv.








Ser det inte gott ut? Pizza a´la Emma. Helst ville jag ha valnötter istället för cashew men de hade inga varken på coop eller hos araben! Tvi fick jag!





image274



Jag drack ett glas rött till för att sätta pricken på i:et. Till sällskap hade jag en skön herre

Kommentarer
Postat av: Veronica

Är bilden typ upp-och-ner? ser gott ut iaf.. fast jg skippar nog nötterna jag ;)

2008-05-16 @ 09:11:04
URL: http://adelaide2.blogspot.com
Postat av: moa

ROBIN!!! min robin =)

imorrn går jag upp med c-uppsatsen jag skrivit om integration. håll tummarna för att jag iaf slipper komplettera!! miss jo!//moe (uttalas på engelska, jag tror jag ska bli hiphopare, dom verkar ju så koooola!)

2008-05-28 @ 22:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0