Röker du?

image204





Alla som känner mig vet hur ANTI rökning jag är! Jag borde gå med i någon klubb precis som nykterhetsförbundet för att markera min ställning. Idag när jag skulle gå och träna (samvetet efter en pizza som kallar) frågar två små flickor runt 8-10 år (JA de verkar dras till mig! Först var det om flaggdagen och nu detta)




- Röker du?





Just i sådana situationer blir jag så ställd att jag bara svarar



Nej




Jag är så mesig!! Alla kommentarer och tankar kommer som för majoriteten av befolkningen 10 sekunder efteråt. Då vill jag ge ett svar om att röker gör jag definitivt inte och det borde verkligen inte ni heller! Tänk efter hur gamla ni är nu och hur eran bild av er själva är som vuxna! Inte är det som sängliggande med syrgas i varjefall!


Och jag ska bli lärare!





Jag ska skapa mig ett eget mantra som lyder  go go. Du Ä R tuff! Du kan utmana. Go  GO girl!





Kanske ska jag kontakta Grynet för lite personlig rådgivning? Henne är det i varjefall krut i!



image205



 

Nu gäller det bara att sätta sig på bron och vänta in småtöserna igen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0