Idag är min älsklings dag

Måndag den 17 mars. Då förvandlas jag till en änel och gör allt för att behaga min karl. Robin fyller 26 år idag och hans far fyller 60.

Kan någon säga mig hur man lyckas med en tårtbotten?? Nä rman väl ska baka tårta och ringer sin mama för några insider-tips så är det en massa jag ringer upp dig sen! Antingen bakas det bullar... Besök hos farmor... Äts det middag. Så till slut får man ta saken i sina egna händer! Och tårta blev det! Inte så pjåkig heller vill jag påstå. Så ni vet vem ni ska besöka om ni vill ha tårtrester! Welcome to our place!

Jag har en ståtlig bild men min mobil är inte kompis med datorn. Och datorn och jag är absolut inte vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0