Herre min skapare





Jag har varit kaffesugen sedan niotiden i morse! Men stått emot begäret! Fråga mig inte varför för det vet jag nog inte själv. Förmodigen är det för att vi inte har tillräckligt med mjölk hemma till en latte och jag inte vill köpa något nytt då jag vill ha gröt i morgon samt lämnar staden imorrn. Men nu har jag tagit mitt sund förnuft till fånga för kaffebristen har orsakat att jag blivit virrig så nu är den traditionella kaffebryggaren på och jag hör det blir färgit snart... snart..... NU!



Kommentarer
Postat av: Elina

haha det är lugnt, jag hade till och med glömt bort det. Hade nog kommit på det först när jag skulle använda den. Kanske behöver den nästa vecka efter som att det är våffeldagen då :))

2008-03-19 @ 19:47:50
URL: http://eliina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0