Bäddat för show

Det blir av i år med! Den 10 - 11 maj på Vasateatern ska jag shaka min rumpa för allt gott folk som vill betala för att se mig! :) Det ska bli så härligt att hårdträna inför om än stressigt med tanke på alla måsten

Vi går på bio är temat i år och jag är med och gestaltar som....



                                                                                         


                                 Zorro                                            Catwoman


 
  

Pirates of the Carribean





                                                                               

         Som vampyr vilken film det nu än blev?                                        Die Hard







I´M THE MAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0