Hurra för mig

Jag är klar med allt i skolan för denna termin! Nu är jag värd en välförtjänt vila!

Ikväll har jag kokat rabarbersylt. Den blev jättegod med citron och kardemummakapslar i!

Ett häng på balkongen blev det oxå med jan banan och min kära. Vad är sommar om inte det?


Dessutom är jag spontan ikväll! Bestämde mig precis för att följa med Charrol till Uppsala i morrn för en lunch med hennes papa och bror och sen ska vi hälsa på älskade farmor på akademiska. Vädret kommer vara på vår sida dessutom så det bådar gott inför morgondagen! Jag ska vara laddad med ett gott humör! För kom ihåg det gott folk.. Att det bara är ni själva som kan påverka era liv! Så njut och var glad så ska ni se att världen ler tillbaka med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0