Kiitilla

Nu är jag övertrött... Då är saker man upplevt på ett plan roliga i efterhand. Visste ni att det i norraste Sverige eller Finland eller vilket som så finns det en ort som heter Kiitilla. De måste kittlas och skrata mycket där. Jag skulle mest vara sur så jag håller mig därifrån!

Annars känner jag mig onaturligt bajsbrun i detta klimat. Lite som en skitig lodis som försöker panta ölburkar som inte är betalda inne på konsum. Men det behöver inte vara helt fel det heller! Så jag är nöjd.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du låg väl och sov anstog vi? Kom du inte hem SUPER TIDIGT? :) Men nu ses vi soooooon!

Postat av: Veronica

Isch!! Du som får en sådan otroligt vacker färg när du solar!! Du och Robbe måste ge folk massor med energi! Hoppas ni hade kul! Du får jättegärna ringa när du återhämtat dig så du kan berätta om den 4e(?) Resan! Massa massa pussar och Kramar!!

2008-01-18 @ 14:03:37
URL: http://adelaide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0