Härligt härligt!

Att komma igång med dansen igen! Då kommer resten av träningen rulla igång automatiskt! Brukar vara rätt duktig på att komma iväg och träna och mår bra av det gör jag med! Det blir som en drog. Känner bara att det börjar slita på knäna och det är INTE bra!

Ser fram emot imorgon! Först ska jag och Camilla hem till Johara. Där ska vi fika och äntligen få träffa lilla Noah igen efter en hel månad! Men framförallt ska vi ta oss i kragen och söka stipendier för Tanzania! Nu jewlar anamma!

Efter de flitiga timmarna i Solna ska jag in till stan för att träffa Emma. Vi ska till moderna museet vilket blir ett efterlängtat besök för min egen del! Sedan ska vi hem till Emmut och dricka rödtjut samt laga god mat. Hörde ryktas om lax och chevre.. Och som jag sa till Emma. 1. Jag älskar lax. 2. Jag älskar veeerkligen chevré.

Robin och Janne spelar fotboll på playstation. Det är lagom kul för det begränsar mig till datorn eller en bok. Jaja. Duscha behöver jag i allafall.




Over and out

Kommentarer
Postat av: Veronica

Blir lax för oss oxå idag!

2008-01-25 @ 09:26:56
URL: http://adelaide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0