ursäkta mig

för min brist på bloggande. Stressen har tagit ut sin rätt och jag är förkyld! Kroppens försvarsmekanism funkar i vilket fall! Så denna helg har gåt tut på att sova på dagarna för att orka med att vara vaken på nätterna. job bjobb och plugg plugg.

Idag har vi båda varit lediga däremot. Blev till att sova till em förstås eftersom jag gick av mitt pass i morse men sedan har vi haft en sväng på stan och dessutom ätit italienskt. Bra start på veckan!



Jag har beställt ett fång med tulpaner av min kära när våren är här. Härligt att ha något att vänta på :)





Kommentarer
Postat av: Emma

Beställt tulpaner av min kära.. what? ;) Hur mår du annars då? kram

2008-02-25 @ 22:15:20
Postat av: Emma

usch då! Jobbigt. Lust att luncha imorgon? Fika? kram.

2008-02-26 @ 11:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0