therese alshammar - look a like?

Åhåå vad mycket folk det är på gymmet denna tid på året! Det är helt sjukt! Men dansa afrikanskt fick jag! Det var häftigt att prova på! Går säkert snart igen! Men attans vad jag tyckte synd om fotdynorna! Smärtan förstörde halva nöjet. Men antar att man vänjer sig....? Jag får satsa på nästa tisdag igen! Wohoo! Ju mer dans en desto gladare Emma!

Sedan när jag var på väg till omklädningsrummet såg jag Therese Alshammar i ett grupprum. Hon skulle säkert hålla något föredrag eller något liknande... Kan inte smälta riktigt att det faktiskt kom fram en gubbe för många år sedan och sade... - Gud vad du liknar Therese Alshammar!

Jag vet inte... Vad ska jag säga? Tack? Nej. Tack.




Kommentarer
Postat av: Emma

Pappa sa alltd att jag liknande Malin Everlöf. Det är ungefär på samma nivå.

Postat av: Veronica

du är lik! lik! lik! fast MYCKET sötare!!

2008-02-06 @ 12:59:58
URL: http://adelaide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0