Måndagen lider mot sitt slut

Jobbkvällen gick smrätfritt! Nu inväntas att klockan ska bli elva så vi kan få se Scrubs en timme innan sängdags.

Det blev en effektiv dag idag. Det var skönt.

Mads hade haft konferens och kom förbi med sallader, bröd och loka som blivit över. Lyx i ett lyxpaket i den annars inte så lyxiga vardagen!

Jag älskar min väska. Kanske den inte är den typiska som jag tänkt mig. Men den är i precis den storlek som jag jagat efter så länge men som inte gått att finna! Antingen är de för små eller så är de för stora.. Eller framförallt.... Fuskigt plastiga = fult!! Tyvärr hittar jag ingen bild... Sorry Pau! Men snart är du i Sthlm! WEE! Och tack! Väskan är min födelsedagspresent från dig och co, finally! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0