Känslan av ett glas vin

En kaffe blev ett glas vin igår kväll istället när jag skulle träffa mina E-tjejjer. Emma och Elina vill säga. Tänk vad endast ett glas vin kan få en att känna. Det är när man känner hur musklerna i kroppen börjar slappna av och kinderna börjar blossa av värme. Helt underbart är det och räcker precis där. Less is more.

Tyvärr fastnade bara en bild på mobilen....?











Inte visste jag att afrikansk dans gjorde så mycket för ryggen! Men träningsvärk kan vara skönt med... Idag blir det mer dans! Åhh vad glad jag blir!



Kommentarer
Postat av: Emma

Ska bli mysigt med promenad imorrn...looking forward to it :)

Postat av: Emma

Afrikans dans låter SÅ himla kul.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0