Hujeda mig

sånt barn jag är!



Har haft ordentligt flyt med plugget senaste tiden.. Fortsätt så här Em.. You can do it. Ser verkligen fram mot denna helg! I morgon eftermiddag åker jag till Bobby i Avesta. Jag ska assistera sambo ett par dagar eftersom hennes grabb är borta så fasligt länge i Asien. Men i helgen ska vi inte klaga utan bara ha det underbart bra som alltid. Det inmnebär säkert rödtjut, ost och kex samt två kärringar i en lgh. Mjaa.. Det är nog mer givande än det låter. På köpet tänke rjag bli snygg i håret igen!



På lördag åker jag till parentesarna i Gävle. DE är hemma! Och saknade har de varit! Det blir extra tydligt när de är lånt bort i fjärran öst så det har lett till att alla tre döttrarna tar sig hem till deras kåk i helgen! Här vankas det svensson svensson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0