Fredag! Neeej torsdag!

Men det känns banne mig som fredag! Det vankas miniweekend! Kl tre ska jag ta mig till centralen. Bye bye stockholm. Vi ses snart igen!


Tänker på historiska inlägg om typiskt svenska saker. Ofta när jag tänker över vad som är typiskt svenskt så tycker jag inte att vi har en sådan utmärkande kultur. Men närmare eftertankar får mig på en ny bana. Som tidiagre nämnt, vad är inte svenskt om inte osthyveln och diskborsten? Och sen att vi äter knäckebröd, firar midsommar, kräftskivor och surströmming.. Listan kan helt plötsligt göras lång.Men det som jag märker att de flesta ändå förespråkar när vi är utomlands.. den svenska sommaren! "Det blri aldrig mörkt! Aaaaaldrig!"

Kommentarer
Postat av: Veronica

vad skön känsla att känna helg innan helgen!! NJUT AV DEN KÄNSLAN!! hoppas ni får en härlig helg! se film, tjöta loss och drick rödtjut!! pöss

2008-02-29 @ 11:46:11
URL: http://adelaide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0