Tänk att vara två...

om ett smultronstrå i solen


Nu är det slut på hänget! Om två veckor börjar allvaret på riktigt med en ny termin och jag jobba förstås varje dag fram till dess så vad är det som säger att jag inte ska komma i form igen? Så idag är jag tog på mig skorna för att gå till gymmet för tredje gången var stegen en aning lättare. Jag kör med mjuka kom-igång-pass med 20 minuter på trappmaskinen och nu ni! Nu är jag fit for fight igen! Nu köööör vi!

Anmält mig till dans i höst har jag med förstås. Nu gäller det bara att kommungubbarna förlänger kommunens avtal med simhallarna så jag kan köpa nytt gymkort!


Vad sägs om en promenad till jobbet? Joo. Med hansfreen på plats blir det ännu bättre med en promenadkompis! Wee! Jag är så himla smart. kom ihåg det... Underskatta mig aldrig!






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0