Liv och död

Som den flitiga student jag är så har jag börjat en kvällskurs i samhällsorienterade ämnen. I tron att jag ska läsa samhälle om kvällarna så påbörjar vi första träffen i ämnet religion att se ett barn komma ut ur en vagina. Intressant.. Mycket intressant....


Annars har jag ingen fritid! Det enda jag gör är att plugga! Grammatiken tar över jorden! Och pluggar jag inte så är det något annat man måste göra; typ städa rent efter grodan kermit, tvätta, handla och sådana tråkigt vuxna saker! Japp. Välkommen till mitt liv. Jag är vuxen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Eh, man ska kunna ha kul även fast man har vuxen. Mamma och pappa gör mer roligt än mig och de är så vuxna man kan bli.

2008-08-28 @ 17:59:55
Postat av: Emma

Man måste leva ockå..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0