Laddad till tusen!

För en natt på tv-soffan på jobbet! Ska faktiskt bli skönt att bara få slappa och se på filmer och eventuellt göra något som måste göras för att jag ska vara förtjänt mina pengar.



Men tänk vad goda gärningar gör en själv gott. Både att få dem och att ge dem. Idag hjälpte jag en mamma som behöver hjälp. Tog hem hjälpen till henne och drack saft vid köksbordet. Det fick mig att må bra. Idag var jag också först i HM-kön... Självklart valde jag den absolut långsammaste kassan. Hur glad blir man då inte när en annan god människa ser hur stackars jag får vänta i den långsamma kön medan andra som inte väntat lika längre svischar förbi mig i kön bredvid frågar om jag vill gå före. Tack.



Livet är inte alltid som man tänkt sig och blir inte alltid som man vill. Det bästa man kan göra är att göra det bästa av livet. Du får bara en chans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0