Jag kunde inte hålla mig!!

Det var flera månader sedan jag började längta till att fylla år så att jag kunde önsk amig Leila Lindholms bok Piece of a cake. Med tre månader kvar så kunde jag inte motstå det längre! Så nu är den ett klick närmare mig! Hoppas hoppas hoppas bara att jag får den innan helgen...

Jag vill!


Hon är min stjärna i köket. God och gla kexchoklad. Alltid ekologiskt med äkta råvaror. När jag tar del av hennes recept känner jag hur ömt jag måste vårda dem. Kosta vad det kosta vill ! Okej kanske inte fullt ut, meeen... Jag känner hur recepten är så sköra i mina händer att jag måste ta hand om varje råvara. Precis som små bebisar. Nej nu börjar jag låta pyscho.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0