Grodan kermit i mixern

Igår var jag huslig och bakade tunnbrö och gjorde broccolisoppa. Problemet var bara att underdelen i mixern lossnade under tiden som soppan mixades så det blev grön soppa everywhere! Vår lägenhet luktar unken broccoli nu!!


Och så skol start då...! Hjälp! Jag sliter mitt hår redan och då är det bara andra dagen. Någon som har läst svensk grammatik på universitetsnivå? Nej.. Jag tänkte väl det jag också..... Men konstigt nog... är det kul...? Bara man lyckas förstå en bråkdel åtminstone. Subjenktioner, pronomen, adverb, substantiv... Jag får inte ordning på någonting!

Kommentarer
Postat av: moa

av rubriken att döma trodde jag att du hade en groda som du råkat mixa!! hahaha! jag skulle DÖ av skratt!!

2008-08-28 @ 19:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0