Yrvaken

blir man när man vaknar 8.01 och ska vara hos läkaren 8.15!!

Det blev till att slänga på sig kläder, skölja ansiktet, skölja munnen med tandkräm och springa ner till t-banan som kom 8.04 och springa till vårdcentralen för att slutligen vara framme 8.16. Yes I made it! Morgonmotion fick jag på köpet med!

I´m the man!


När jag väl var hos läkaren upptäckte jag att tröjan var ut och in! Men det var nog inget som var tydlgit och dessutom var jag hos en man... Kanske tror han att det är på modet eller så såg han det inte alls med andra ord!


När morgonen börjat i ett sådant yrväder tog det mig två timmar att varva ner. Då blev det plugg ett par timmar med studiegruppen och sedan lunch på wokhouse med min Robinho. Lunchen avslutades med en promenad till djurgården och färjan över till slussen. Sol sol, du gör så gott! En riktigt kvalitets-dag har det blivit trots dagens början!


Nu ska jag vila lite innan jag ska iväg till dansen och sen hem till syster Julia och kolla på Greys (kvalitets-tid)



Blåsippor såg jag stå och niga i backen








Love, peace and understanding


Kommentarer
Postat av: Athena

blommor

2008-04-02 @ 15:37:03
URL: http://athenaa.blogg.se
Postat av: Eee...guess who?

Inte illa pinkat!

2008-04-03 @ 10:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0