Protest!

Jag börjar bli varse om en väldigt stor utgift jag har... Nämligen nötter! Dessa naturens godis med sådana hutlösa priser! Varför måste det vara så dyrt? Frukt med för den delen! Förr tyckte man att en frukt på Pressbyrån för 6 kr var rena rånet.. Men nu är det snart vad det kostar i affärerna! Nej sänk skattern/momsen eller whatever på sådant som gör våra kroppar glada och få tillbaka pengarna genom att höja på sådant som gör våra kroppar mindre glada!


Vilka vill skriva på en protestlista?


Men gott är det.. Och jag fortsätter att lägga ut mina slantar på det goda. För det gör jag så gärna så....



image257

Kommentarer
Postat av: Veronica

Håller verkligen med! Mer frukt åt folket!!!

2008-04-20 @ 23:53:33
URL: http://adelaide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0