Fredagsstämning...?

Jodå.. Det kommer sakta men säkert. Just nu är mitt huvud fyllt och utmattad av teorier och nu ska jag vara produktiv och skriva om kretsloppet. Meeen en sväng på stan för presentinköp och systemet tvingar känslorna att krypa fram. Att solen skiner på gör heller inte det hela värre!

Nu har jag ätit en lunch bestående av falafel och sallad, jag har ringt min chef för att säga upp min tjänstledighet över sommaren (eller rättare sagt.. hon var sjuk så hennes telefonsvarare och jag tog oss ett snack) och NU mina kära vänner! Plugg och möjligtvis lite fredagsgodis i form av torkade aprikoser!

Kommentarer
Postat av: Emma

Till mig själv? Den är till ikväll...he he.

2008-04-04 @ 15:37:10
Postat av: Emma

världshistoriens snabbaste svar. hi hi. Jo jag är pepp pepp ikväll. har inte sett folk på hela veckan så jag kommer vara all over er...;)

2008-04-04 @ 15:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0