effektivitet på schemat

Igår innan jag gick och lade mig skrev jag en lista på allt jag vill få gjort idag.. för effektivitetens skull! Brilliant! När en sak är avklarad kollar jag in listan och väljer ut en annan punkt. Dö-tid försvinner!

Jag har lekt händig och oljat in altangolvet. Att vara målare är nog ingen fallenhet för mig... inte det att jag inte kan men det blir en sådan monoton sysselsättning. Så en gång om året passar mig bra och ett tydligt tecken är det på att våren är här för att stanna när man börjar balkongen tjusig igen!


Bobby ringde precis och bjöd in sig nästa helg. Verj nice! Hoppas värmen är kvar då! Det vill nog fler i landet med tanke på att det är långhelg. För andra i vilket fall! Inte för mig... Men hey! Vad gör det? Det var ett par år sedan som valborg slutade ha en mening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0