Back in town

Två dagar i falun som innebar mikroskop titt på celler och dissektion av grisinälvor. Stackars gris som fläks ut för att göra lilla mig mer kunnig. Men annars är jag glad att jag läser på Sthlms universitet! Och inget vettigt kaffe hade de i falun heller. Bojkotta automat-kaffe!!

Men två dagar i falun innebar övernattnign hos päronen i Gävle. Det är härligt att bli barn på nytt iallafall för en kort tid... MEEEEN... SNÖ!! Så mycket snö som kom.... Och tidiga morgnar är jag inte van med... från halv åtta till halv sex. Men allt är en vana!





Nu: Föreläsning om ljud
Sen: Step/Muskel pass på Eriksdal
Senare: Jobb
Sist: Fredagsfilm


Det är min dag!

Kommentarer
Postat av: lisa

varför har du varit i falun människa?

2008-04-11 @ 23:23:13
URL: http://jagarenstjarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0