Vill inte klaga...

Just när jag är på topp med träning och dans samt sprudlar av innerlig energisk aktivitet.. Så har jag blivit RÅförskyld! Ligger däckad i tv-soffan nu med Greys Anatomy till räddning.

Inte nog med det så är Csn dumma med sina regler! Jag har redan tjänat för mycket enligt dom detta kalenderhalvår! Så nu gäller det att snacka med cheferna och ordna allt så bra som möjligt. Precis vad jag har ork att lägga ner min energi på just nu!

Idag hade jag och min klass seminarium tillsammans med studenter från Korea som också ska bli lärare för döva. Utvecklingen och villkor skiljer sig verkligen världen över! Vi ska vara glada att vi lever i ett mångkulturellt samhälle och inte i ett enfaldigt.


Den här söta saken fick jag av koreanerna. Enligt koreansk tradition som ger man bort en gåva när man besöker någon. Jag kallar den för min pandoras ask :)






Kommentarer
Postat av: Veronica

söt! vad skall du gömma i din pandoras ask? ;-)

2007-09-27 @ 08:37:10
URL: http://adelaide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0