Vilket kalas!

Har en lasagne med mozarella på gång i ugnen. Känns som det var flera åååår sedan jag gjorde lasagne sist! Varför blir det så sällan för? Synd bara att jag har ätit middag redan :P



image26






Det känns som att det var minst 5 saker jag var tvungen att ordna och nu kommer jag inte ihåg nåt. Okej då. Jag minns mycket väl att jag ska läsa ut boken om samlärande och att jag ska fixa timrapporten så att den blir klar att skicka. Men varför måste det vara så himla tråkigt att ordna viktiga grejjer? Borde komma på något belöningssystem så kanske det blir lättare att ta sig an sakerna! Kan börja med att föreställa mig lönen på kontot som timrapporten kommer att ge!



Oj! Så blev det genast fart igen!


Kommentarer
Postat av: Veronica

ja eller hur??!! Alla dessa måsten!!;-D mmm... Lasange... *dräggel*

2007-10-01 @ 14:25:54
URL: http://adelaide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0