Rock ´n roll, high life!!

Yeees! Tekniken och jag brukar inte vara bästa vänner och gå hand i hand men nu har min karl fått bära hem min fina skrivare och gissa vad...? Jag tror jag fått en ny vän! Dessutom har jag en annan vän som ligger och suktar efter min kärlek.. Var och förlängde mitt abonnemang på Telenor idag och eftersom de tycker om mig så mycket så fick jag en ny mobil! Så nu ligger den och laddar batterierna inför den tuffa framtid som väntar....!


 Här är min bebis!


Nu försöker jag mentalt att fösa ut träningsvärken från igår ur min kropp! Ikväll ska jag dansa Jazz så nu är det fram med "The Jazz-fingeeers"



image11



Sen ska jag möta upp min vän med samma namn som jag och se på säsongspremiären av Greys Anatomy! Jovisst... Jag erkänner att jag inte alls gillade programmet förr men efter att ha jobbat nätter i sommar och sett x antal timmar på boxen så kan man inte göra mycket annat än att kapitulera!




Och JA jag tycker att Meredith och Dr Mctjusig whatever ska ge sig nångång och tillåta sig vara kära!



Kram på alla som faktiskt VILL läsa om mig
Jag kan alltså inte göra annat än älska er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0