Hobbe kommer till storstaden

Idag kom grekfarmor till Stockholm! 
                                         


                          Provrumen inne på Monki skulle kunna vara lite mer täckande....? 



Vi möttes upp vid t-centralen vid halv tre och efter en vända in i några affärer tog vi oss till Gamla stan för att slutligen hamna i den medeltida miljön på Café Chokladkoppen vid Stortorget. Vi åt en helt ljuvlig vitchoklad-cheesecake och en kladdkaka... Vad mer kan en kvinna begära? Lyssna och lär guts!




 Varför vill bilden bara vara upp och ner för...?


Men nu är min Robin ute och ölar, Hobbe slaggar i soffan och min säng kallar snart på mig för imorrn bitti rycker jag ut i ottan för att köra Robins föräldrar till Arlanda! Och hej vad det går!


Läste i tidningen att om du kissar i Östersjön ett helt dygn så motsvarar det 1 kg alger... Onödig info eller viktig fakta? Tänk på det nästa gång du blir kissnödig medan du badar, Ph-tjuv!

Kommentarer
Postat av: Veronica

haha! bra då vet vi det om Östersjön! vill oxå till Gamla stan i sthlm! En favvoplats på jorden ;-) ha en superdag! Pösspösspöss

2007-09-22 @ 09:20:27
URL: http://adelaide.blogg.se
Postat av: Veronica

Jäpp! Det är synd att DU inte bor HÄR!;-)

2007-09-22 @ 18:31:51
URL: http://adelaide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0