fredag!


 
Vad trevligt det är med spontanmöten! Nu ska jag träffa Emma kl 12 i Gamla stan och ta en fika.. Jag är grymt sugen på en latte!
 
Sedan ska jag och Robin köra hem till hans föräldrar och vattna blommotna o så blir det storhandling på Willys! Det behövs verkligen så barskrapat som vi har det i skåpen nu!







Ikväll ska det bli hur mysigt som helst! Först ska jag möta upp Carol och äta en middag och sen ska vi se sound of music (musikalen). Jag älskade den filmen när jag var liten! Det började med att vi köpte biljetter till söndagens föreställning. Men innan vi hämtat ut biljetterna hann Carol få gratis-biljetter av hennes praktik! Inte illa pinkat!







Men först av allt gott folk... Dags att ringa csn!

Kommentarer
Postat av: Veronica

lycka till

2007-09-28 @ 11:49:46
URL: http://adelaide.blogg.se
Postat av: Veronica

skaffat bil?

2007-09-28 @ 11:50:32
URL: http://adelaide.blogg.se
Postat av: Anonym

guud vad avis jag blir, jag vill oxå se den musikalen....
du får berätta på tisdag om den är bra!

2007-09-28 @ 18:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0