Söta Noah

Idag åkte jag och Camilla hem till Jojje och Muhammed för att se på deras söta nyfödda! Vi tog med oss ett fång blöjor och en ark! Haha passande med en pedagogisk båt till en Noah väl ;) Han sov, åt och sket. Precis som små barn bör.






Lilla Noah sex dagar gammal.

Hoppas han kommer ihåg nu att han tycker om mig! Så som jag har ansträngt mig och tjatat vid hans mammas mage i skolan - "Du tycker om mig!"

För det så... :P



Jag har blivit träningsfreak! Idag var Julia och jag på ett boxningspass. Nåt nytt för mig men väl värt att prova! Julia såg en söt hunk så det blir samma pass nästa vecka ;) Haha

Kommentarer
Postat av: Emma

Alltså angående rättelsen. Jag skrev rätt. Det heter chokladbollen. http://www.chokladbollen.se/ Du menar nått annat. Men jag menar detta,.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0