Nu är den här igen...

VINTERN!!

Jag med min blodcirkulation borde få rättigheten att sjukskriva mig vid frusna dagar! Idag var det utflykt till Judenskogen som gällde! På med vinterjacka och strumpbyxor under brallorna! Ämdå fick jag  inte tillbaka känseln i fötterna förrän efter nästan två timmar inomhus. That´s my life!



Grattis Johanna som fyller 24 år idag! Tjohejj! Skål!


Johanna sa att det snöade i Gävle. Vackert men sjukt att se vad klimatförändringarna har lett till! Förr brukade den första snön komma i samband med min födelsedag, dvs första veckan i november. Nu är det andra året i rad som snön kommer redan i början av oktober!





image33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0