La famiglia

Jo visst! Nog stämmer det att det är familjen som känner en bäst när det kommer till strået! Hur mycket vänner eller ovänner man än är! Se bara lill-sis comments om mig


23 är den som håller i alla kontakter, förmedlaren så att säga, och självklart ska hon bli lärare eftersom hon är så tålmodig och pedagogisk. Hon är den som är sambo (med en kille) och har bäst sociala framgångar och dömer inte alla så hårt, försöker vara på allas sida samtidigt men ställer sig sist hos den i underläge, om den nu inte står för något helt befängt i konflikten.





Ja.. jag får väl tillägga att jag älskar lill-sis...? Jo det får jag. Älsk







Elina och Emma ska dricka vin på götgatsbacken ikväll. Jag vill oxå! Men dansar sent på torsdagar :( just nu verkar det inte bli nåt för min del.. Men jag vill! Och jag är ju en sån där jobbig velpotta!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi hade jättetrevligt..4 glas vin och massa timmar. Hoppas dansen va skoj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0