blä blä blä blä

Skit. Jag dansade på rosenblad innan men sen försvann humöret. Jag söker efter den opitmitiska tågan men framförallt inspirationen till pluggandet! Jag är inte skapt för att sätta igång min kognitiva del av hjärnan sent på kvällen! Är mer effektiv tidigare på eftermiddagen eller helst på morgonen! Jag får väl skylla mig själv för att jag inte slog klackarna i golvet tidigare. Jag ska jämt vara för snäll fastän det oftast inte lönar sig att vara snäll. Man får inte alltid ens ett tack. Tacka mer!



Idag har jag klippt mig. Nellie I love you! Hon gör mig alltid så himla nöjd. Blev mycket kortare än jag räknat med när jag gick dit men desto mer nöjd är jag! I nacken är håret bara en decimeter men håret ser inte så kort ut ändå. Me like it!




I morrn åker min Bobby till Usa. Aj miss jo black angel! Lennart och jag väntar på dig och Ernie-Bernie här. Lova komma till 1a advent. Plz

Och min Vonki! Du måste slå posten på käften!! Koooom till Sthlm nu då mina tjejjer! Kom alla mina små kycklingar! Jag lurar bort vargen in i skogen!




Nä nu skiter jag i det här och fortsätter sura. Skit.

Optimismen var det visst. Juste...

Kommentarer
Postat av: Veronica

vad är det egentligen med posten? vart har du ringt? vart skall jag ringa? =/

2007-10-17 @ 09:58:45
URL: http://adelaide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0