Utmaning nr II

Med risk för att låta tjatig  men jag kan faktiskt inte hjälpa det! Det är inte mitt fel att alla är så himla nyfikna på vad man har att säga.. så.. Vonki! Here it comes!

UTMANING NR 2!!!!!!!


Jag själv utmanar samma personer som förra gången


Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Japp
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Kalcium eftersom jag inte drack mjölk
Vad åt du senast?
En fullkornssmörgås och en liten tallrik med vaniljyoghurt och musli med torkad frukt
Har du fått någon komplimang i dag?
Jaaa! Från min lärare till oss alla elever som flitigt så hår de senaste dagarna!
Har du varit med i en rättegång?
Som åhörare, ja.
Är du polare med grannarna?
Jovisst vi hejjar och kan låna saker av varandra
Vilket språk pratar din mamma?
Svenska
Vilka länder har du bott i?
Sverige
Senaste piercingen?
Esch. Har ingen piercing nu i vilket fall.
När åkte du bil i mer än femton minuter senast?
Det var väl när jag var på bröllop i Sala.
Gay?
Nej!!
Har du däckat eller spytt för att du har druckit?
Jovisst. Flyttar man hemifrån när man börjar gymnasiet så...
Har du något husdjur?
Jag äger en kanin men tar inte själv hand om honom. Han är på "kollo" :)
Har du täckt någons hus med toapapper?
njeee.. Men däremot brevlådor.
Har du varit på stranden?
Vem har inte det?
Minns du din/dina musiklärares namn?
Glenn. Ja vad hette den andra? Magnus? Men den allra allra första var väl Kristin som var en kopia av Kristin Kaspersen..
Hur bra är din syn?
Bra hoppas jag. Hade glasögon förr
Har du varit på ett party?
För många
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Aldrig!
Har du varit utomlands?
Skämtar du med mig?
Vilket är det bästa bröllop du varit på?
Jag säger väl Johannes och Lindas som jag var senast på då rå.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Eh? Ja då är det ju verkligen något som inte stämmer med mig
Var är dina syskon just nu?
Lillasyster och Storasyster antas väl vara hemma i lgh i Örnsberg. Vad vet jag?
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Sluta påminna mig om att jag aldrig minns vad jag drömmer!
Vem ringde dig senast?
Jobbet
Vilken tid gick du upp i morse?
Kl 8.00. Alldeles för tidigt med tanke på när vi gick och lade oss.
Vad ska du göra i helgen?
Mamma kommer till stan och det är första advent! Så stan, fika och hela faderullan!
Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg?
"Åker du hem innan dansen? Puss"
När var du riktigt sjuk senast?
V.44! Och himla tråkig vecka blev det. Var rastlös som bara den!
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Oj. Ja det var han.. Hjälp vad heter han i efternamn? Johan Wiman! Den söta programledaren på gamla ZTV. Han får väl räknas som b-kändis i vilket fall. Annars? Ja vem var det då? Ulf Malmros? Nä nån annan måste det ha varit.. Vet ni? Skit det samma!
Vad finns i din bakficka?
Nada
Har du färgade linser?
Nej.
Vad gjorde du klockan två i natt?
Stod rund om fötterna vid medborgarplatsen och hookade en taxi hem efter en ypperligt trevlig kväll tack vare Emma och Marcus som startade med att de bjöd på en god middag på Riche.
Vad är det första du gör på morgonen?
Tvättar mig? Äter min gröt!
Vad ska du göra efter det här?
Dansa streetdance.

Så bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0