THAILAND!!

Man skulle kunna tro att det var tajmat men det var det inte! Igår kväll så skulle min kära pojkvän och sambo bjuda mig på middag på Koh Phangan som en födelsedagspresent. Det skulle bli en liten försmak på Thailand och dessutom är maten där himla god! Innan vi gick  dit så så blev det nästan av en slump att vi bokade


resan till Thailand!!



Åhh vad jag längtar! Vi hade tänkt åka sista minuten men kom över denna flygstol på 6799 kr, då blev vi såklart  tvungna att slå till! Så den 1 januari bär det av i två veckor. Det blir perfect eftersom vi får fira båda jul och nyår hemma då planet inte går förrän 23.50.



Jag är lycklig!



Eftersom jag heter Emma så är min synonym snäll. Därför har jag jobbat 9-16 idag och ska in snart igen kl 21 för att jobba natten! Money money!

Kommentarer
Postat av: lisa

kul för er gumman:) u deserve it!

2007-11-11 @ 11:08:01
URL: http://jagarenstjarna.blogg.se
Postat av: Veronica

uscha! skall du iväg och bättra på brännan nu igen? ;) inte aaaalls avis!! ;)

2007-11-11 @ 13:13:11
URL: http://adelaide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0