Ni vet...

de där mattorna som man använder på gymmet! Har ni någonsin tänkt på hur svettet rinner ned medan ni gör de där armhövningarna? Tänk då nästa gång på hur många som legat på dem innan och svettats floder! Nu förstår jag meningen med att ha en egen yoga-matta!!



Tjohejj! Hur gick det här till? Det blri partaj ikväll! Jag kan inte ens komma ihåg när det var senast! Kim och jag slår ihop våra påsar då våra pojkar tydligen hade skaffat sig fredags-planer och lämnat oss rastlösa! ;)



Fraggo har hittat sin nya favoritplats att sova på.. Min morgonrock! Jag slängde av mig den på golvet igår när jag gick och lade mig och nu har hon legat där sen jag kom hem från träningen! Tok-fia

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hjälp! Måste skaffa yogamatta!!

2007-11-17 @ 18:59:49
URL: http://adelaide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0