När småtimmarna kryper på...

Jag trivs rätt bra med att jobba natt. Det är faktiskt ganska harmoniskt förutom ett och annat som ni verkligen inte vill veta! Så jag skall skona er från det. Men jag tycker att alla vi som jobbar med vård är värda en eloge!

Men när småtimmarna börjar krypa på och man börjar frossa.... Då är det tur att man kan krypa in i torkskåpet och värma sig en kort stund!! Jag är inte alls tokig! Men en varning bara om att det går väldigt fort att bli varm! Så det gäller att inte dagdrömma sig bort alltför länge!








Kommentarer
Postat av: lisa

påhittig du är gumman... haha, emma i ett torkskåp:)

2007-11-11 @ 22:35:44
URL: http://jagarenstjarna.blogg.se
Postat av: Veronica

söt bild! ;-)

2007-11-12 @ 07:46:59
URL: http://adelaide.blogg.se
Postat av: moa

det är SÅ typiskt att hitta dig i ett torkskåp. och jag håller med dig om att alla inom vården är värda. inte bara en eloge, utan en stor jävla löneökning!! själv har jag svurit att aldrig mera torka bajs o dregel. orkar inte mera!! tacka vet jag skolan! puss så länge!

2007-11-14 @ 13:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0