Jag är utmanad!!

UTMANAD!!!



1. VAD HETER DU?
Emma Malin Ederyd
2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Gråa
3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Dreaming of you med The Coral
4. VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL??
Jobbade!
5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT??
En våffla med ost, valnötter och honung
6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU??
Soligt men kyligt
7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Mamma
8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET??
Helheten
9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG??
Ohh yeah. Vonki, min prinsessa.
10. HUR MÅR DU IDAG?
På hugget men ångest inför att jobba.
11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK??
Vatten och kaffe
12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Vitt vin
13. FAVORIT SPORT??
Dans!
14. HÅRFÄRG??
Mörkbrun
15. ÖGONFÄRG??
Gröna
16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG??
Solnedgång
17. SYSKON Å DERAS ÅLDER??
Madeleine, 27 och Julia, 21.
18. FAVORITMÅNAD?
Juli, sommar sommar!
19. FAVORITMAT?
Fisk, skaldjur och Indiskt?
20. SISTA FILMEN DU SÅG??
The hurricane?
21. FAVORIT DAG?
Fredag
22. FAVORITHOBBY??
Dans, hälsa, ocialt umgänge, resa, matlagning och bak.
23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON??
Det beror väl på?
24. FAVORIT LÅT??
Ja du.. Just nu bryr jag mig verkligen inte.
25. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar
26. KRAMAR ELLER KYSSAR??
Kramar
27. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Förhållande
28. CHOKLAD ELLER VANILJ??
Choklad i vara och vanilj i glass.
29. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
I en tvåa med Robin.
30. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER???
Älskar Diana Gabaldons följetong och meningslösa tjej-romaner.
31. FAVORIT SPEL (sällskaps)?
Med Andra Ord
32.ÄR DU ROMANTISK??
JA
33. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG???
Jovars


JAG UTMANARRRRRRRRR 3 PERSONER!!!

Hjälp! Har jag vänner som ens läser min blogg?

1. Emma
2. Liza
3. Julia? Hör du miiiiig?

Kommentarer
Postat av: Veronica

ja just det! skulle läsa Diana-böckerna! hann aldrig med det! Vad hände med tiden??

2007-11-27 @ 14:08:58
URL: http://adelaide.blogg.se
Postat av: Robin

Hahaha du är så söt som tror att dans är en sport

2007-11-28 @ 09:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0