Idag

hade jag och Robin en strosar-dag på stan. Det slutade med ett besök på hemköp i city för att handa hem ingredienser till saffransbiscottis. Där har dom de nyare matkorgarna som man drar på släp. Man känner sig så himla fånig i folkhavet med en "låtsashund" efter sig!

Men biscottin blev jättegoda! Ni borde prova själva! Det är bara att fråga om ni vill ha receptet!

Själv ska jag äta en massa saffransbiscottis, dricka glögg och hela kannor med underbart kanel-te i december månad! Kanel-te är förövrigt något jag varmt rekommenderar alla värmeslukare i mörkret! Och vill ni vara nyttiga så ska ni veta att kanel minskar sötsug. Så fram med tekopparna så kommer jag!



 







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0